torstai 22. syyskuuta 2011

Tunnustus ja jokunen body..

Kaava: Oma
Kangas: Sampsukka, resori myllymuksut.
Koko 74 cm.

Nämä käy ihan tosi hyvin mm. näiden keltaisten kanssa!
Kaava: Oma
Kangas: Sampsukka, resori myllymuksuilta.
Koko 74 cm.

Tämä kangas oli lojunut kaapissa jo yli puoli vuotta, ja en oikein enää edes välittänyt siitä.. No, tästä tulikin sitten yksi lempi bodeista!! Eli kannatti ommella.


Kaava: Oma
Kangas: Kestovaippakauppa, resori Nappi&Nauha
Koko: 74 cm.

Ja lopuksi:

Sain ensimmäisen tunnustukseni!! Kiitos Kewa!


Tunnustuksen mukana tuli haaste, jossa täytyi kertoa 10 uutta asiaa itsestään! (Jopas pisti miettimään!)

1. Pidän lapsista ja olen erittäin sosiaalinen ihminen!

2. Olen ommellut n.1,5 vuotta.

3. Olen 154 cm "pitkä".

4. Rakastan hitaita aamuja! (joita saan nykyään viettää useinkin, koska olen äitiyslomalla!)

5. Olen syntynyt Iissä.. (josta muutimme pois, kun olin 2v.)

6.Inhoan kylmää ja koleaa.

7. Pidän siitä että saan pukea lapseni kauniisti ja värikkäästi!

8. Raskauden jälkeen en ole juuri pitänyt karkeista..! (vaikka niitä usein tekeekin edelleen mieli, mutta kun niitä sitten saa, niin muutaman jälkeen jo tökkii..)

9. Haluaisin omistaa ompeluhuoneen, siis vain ja ainoastaan ompeluun tarkoitetun huoneen! (ja kankaille vaatehuoneen!)

10. Olen tyytyväinen elämääni.

Kyllä, se oli vaikeaa, mutta onnistuin!

Heitän haasteen:

Sinisiä unelmia
Puntin pieksut
Hillan räpellykset

3 kommenttia:

  1. Onpas kivoja, etenkin tuo apina! Laitoin sulle tunnustuksen jo aiemmin, muttet kai sitten huomannut sitä http://nuksun.blogspot.com/2011/08/ihka-ensimmainen-tunnustus.html sieltä kuitenkin löytyy :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Nuksu! :) En ole huomannut, käympäs heti katsomassa!

    VastaaPoista